torsdag 17 december 2009

Lite smått och gott.

Tamejtusan. Jag måste klippa mig, helst i går. Det här går inte längre! Innan jul vore önskvärt men helt otänkbart.


Och läkaren ringde i morse (två timmar innan bestämd tid = nyvaken och hes patient). Alla prover såg bra ut, jag har varken sviter efter borrelia, B12-brist eller allt annat de kollade. En ny kallelse kommer efter jul och nyår. Han nämnde "neurologen" också. Det känns ju... lagom oroväckande.

Annars äter jag minst två lussebullar varje kväll och har förbaskat ont i kroppen efter jobbdagarna. Säsong 7 av "24" har påbörjats och snart blir jag själv 24. Hö hö. Dessutom jobbar jag på det här med att få den rätta julkänslan. Konstigt nog räcker det inte att sortera x antal julkort för att den ska infinna sig. ;-)

Inga kommentarer: