torsdag 17 januari 2008

Fulbilder från hemmet

Innan vi lämnade nya hemmet för den tillfälliga vistelsen ännu lite mer norröver hann vi test-ställa dit en del saker. Till helgen hoppas jag kunna plocka upp en del igen och sova i sängen som är formad efter mig.


Efter att ha slagit in klibbiga hyllplan (skrubbning till trots) i folie lät jag mina teer hälsa på sitt framtida hem. De var nöjda! Inte alla teer får bo i ett väggfast serveringsskåp från 1921.



Vår diskbänk må vara 70 cm djup, men inte är den särskilt bred inte. Så det blev till att införskaffa ett mindre (och snyggare, he he) diskställ. Ja, jag är nöjd över den utgången liksom ;)

Mys på tillfälligt besök.

Efter omtapetsering är vår halls väggar skimrande retroläckra! Oh, snyggt kommer det bli med ett sideboard i teak, snyggt som tusan.

Inga kommentarer: