tisdag 21 oktober 2008

Jess fotar


Min vän Ida sa igår att hon vill att jag ska vara fotografen bakom hennes bröllopsbilder, i framtiden. Att det traditionella man ser i studiofotografers skyltfönster är trist. Men jag har aldrig fotat ett kärlekspar i vitt, tänkte jag. Men så slog det mig att jag faktiskt har gjort det, om än något hastigt. Våra vänner Linda och Tobias gifte sig nämligen i augusti i år och Jonatan var fotograf och jag, ehum, assistent. Och frisör och sminkös. Men jag kunde inte låta bli att sno åt mig kameran när ett par bilder dök upp för mitt inre.

Vidare traditionell är den väl inte. Och jag gillar't. Funderar dock på att ta bort hennes späda lock som stör vid hans huvud. Jag får se.

Och ja just, bilden går att klicka på den här gången. Om man vill se den lite större.

Inga kommentarer: