söndag 5 oktober 2008

Om en favoritdesigner

Min fantastiska och duktiga vän Mia arrangerade en designmarknad som ägde rum igår, närmare bestämt på Café Deed här i stan. Jag som hade en strängt planerad och välfylld lördag (till störst del bestående av städning fram till alldeles för sent = "hej förfest med mig själv tjugo minuter innan konserten börjar" = hetsätning av nachochips och maniskt vindrickande för att bli ett uns rolig) hoppade in för en blixtvisit för att hämta hem mitt finfina halsband som hon gjort speciellt åt mig. Jag har inte tagit nåt kort på det än, men HÄR kan ni se det lite ofärdiga smycket :) Jag råkade också köpa ett par superfina örhängen (som jag inte lyckats prova än - Mia, vågar jag bända på "låset" eller går de sönder då?), hoppas inte Judith är sur på mig nu ;)

Och spelningen igår kväll var grrreat. Synd bara att folk är dumma i huvudet, men det visste vi väl redan?

1 kommentar:

Mia sa...

Tihihi, du är så fin :)

Ja, jag tror absolut att du vågar bända på låset! Blir det fel så kan du ju bara lämna in det så fixar jag nytt lås :P

Tråkigt att höra att jobbet verkar ha blivit sämre.. Hoppas det blir bättre på nåt sätt snart!

Många kramar!
/Mia