söndag 9 december 2007

I wish...

Söndagen har bland annat ägnats åt att aningen sent svara på systers mail angående önskelista inför jul och födelsedagar. Jag är nog lite tråkig som endast skrev "presentkort", men det känns lättast för alla. För min del är det Ikea som gäller, och för Jonatan någon bokhandel.

Mitt eventuella presentkort kommer gå till en sån här matta (och ja, det är en likadan som jag valde till "Korridoren"... Men den är ju så fin!). I och för sig behöver vi köpa nya bokhyllor (de vi har nu måste slängas i samband med flytten till nya lägenheten)... Ja, vi får se hur det blir. Presentkort hos Ikea vore i alla fall väldigt uppskattat!

En konkret pryl jag vill ha (och detta är kanske mer riktat mot mor och far...) är en blender från OBH Nordica. Den finns i tre färger: vit, rosa och lime. Jag vill helst ha en rosa :) Tror jag... Eller en i lime. Men gärna inte vit.


Och så fred på jorden, ett frisörbesök, en solsemester, lycka åt mina vänner, och ett fruktat besök hos tandläkaren. Puh, det är jobbigt att önska.

Inga kommentarer: