lördag 1 november 2008

Bildspecial

Ha ha, ja, men inte en särskilt snygg sådan. Det är farligt att ha en mobil med kamera, jag lyckas försumma våra två riktiga. Men å andra sidan hade jag inte dragit med någon av dem till provhytten eller jobbet (och tydligen inte köket eller badrummet heller)! Så, en ny frisyr och Body Shop har kostat mig mest pengar den här veckan och här kommer bevisen :)




Ja, se på eländet. Trött arbetare med alldeles för långt hår. Och det var ännu längre "på riktigt", utan lockar.



Och vips, på kvällen flög det av! :D


Längre fram och kortkort bak. Åh, hur underbart känns det inte? Jag lovar snyggbilder på frillan, snart!


Och här är godsakerna jag köpte igår :) Kokos in my heart! En tvålfri duschkräm, body lotion och parfymolja (utan alkohol, räcker hur länge som helst och kan användas även sommartid). På familjemiddagen idag ska jag minsann dofta som Hawaii! Och det här året ska jag ha Body Shop på mina önskelistor :)


Inga kommentarer: