onsdag 29 april 2009

Bra jobbat

Jag har fullt upp idag, men måste bara häva ur mig en rolig grej. Första gången jag tränade på vår crosstrainer orkade jag 10 minuter (liksom de allra flesta som skriver i olika forum om träningsredskapet i fråga), jag hade kunnat pressa mig lite mer men eftersom det var första gången ville jag inte gärna kräkas ;) Nu har det gått en och en halv vecka, jag har tränat varje dag med undantag för tre dagar i slutet av förra veckan då min hand värkte som tusan, och idag körde jag i 30 minuter! Det är vad jag kallar utveckling.


Nu kommer det bli en paus på tre dagar igen, men bara därför att crosstrainern är lite otymplig att ta med sig bort. Jag räknar dock med en del abstinens, men det ska väl lite stadspromenerande kunna råda bot på, hoppas jag.

Inga kommentarer: