fredag 15 januari 2010

Julspecial. Oops.

Ha ha, ja, jag vet att det här inlägget inte alls är aktuellt. Men. Jag ville fota och visa allt vårt julpynt innan jag städar bort det. Det lilla vi har ;-) Så, i dag tog jag till slut tag i kameran och gick på en gigantisk upptäcksfärd. He he. Och om det går som jag vill kan man klicka på samtliga bilder för att se dem lite större och i bättre kvalitet.

I musikrummet går det vilt till när Aska röjer med en av sina leksaker. Och så en stjärna på det.





Amadeus och en svart stjärna i köksfönstret.


Den här lilla ljusstaken fick Jonatan av min mamma för att hon ville retas lite med honom. Det är ju vida känt att han inte är den som uppskattar julen i allmänhet och julpynt i synnerhet. ;-) Men den här tomten är söt och får sällskapa oss vid sidan av spisen.


Jag måste erkänna att när jag skulle fota änglaspelet tände jag ljusen för andra gången. Någonsin. Det plingar så ivrigt att både människor och katter blir knäppa i bollen.


Stjärnan i vår hall är nog anledningen till varför det har dröjt att städa bort julen.


Och hör och häpna! Den här TOMTEN har JONATAN valt! Det är inte en glad tomte, ändock en tomte. ;-)




Och så var min lilla julsaga slut. :-)

Inga kommentarer: