lördag 27 oktober 2007

Jag, Ida och Kameran

Gårdagen, en ledig fredag, spenderad med väldigt många härliga människor. Ida på besök på förmiddagen, fotograferande, lunch med henne och Jonatan, (migränattack klockan 15 som i panik lyckades avvärjas utan bestående men), höstfest med jobbet på Amano, dans(!) och drinkar på Björnstugan... Och alltsammans i sällskap av individer som får en att le, skratta, och ja, till och med dansa!

Jag bjuder er på två foton från min och Idas kalla, men roliga stund i höstluften.





Nu ska här hoppas in i duschen, sen bär det iväg till Ica för inköp av snacks och annat livsnödvändigt :D Ikväll kommer Mia för film- och subkväll, tjoho! Om någon ångrat sig och vill joina oss, tveka inte, vi blir bara glada :)

Imorgon, söndag, ska mamma, jag och Ida åka till Julita för julmässa. Tänk en sådan underbar helg jag belönats med!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hopp!
Hoppas att du och Ida blev nöjda på årets första julmarknad? Jag tyckte att det var trevligt. Ha det så gott och hälsa Ida.
Kram från mamma