tisdag 13 maj 2008

Essemess i natten

När jag vaknade i morse hade jag fått ett sms från Anneli. Ett sms jag inte vågade svara på eftersom hon är i Prag och man vet ju inte riktigt hur dyr den historien skulle kunna bli för henne. Nåväl. Sms:et landade i natt, en sisodär 30 minuter efter att jag somnat. Undrar om jag på nåt sätt visste om det, alltså att jag uppfattade att det plingade till? För Anneli lyckades nästla sig in i min dröm, men hon drog innan det spårade ur och blev till en mardröm utan dess like. En av de viktigaste personerna i mitt liv dog, det är ju alltid lika upplyftande...

Jag råkade sova till nio idag, ingen tvätt. Men en tur på motionscykeln innan "frukost". Man får tacka för dvd-utgåvan av Mysteriet på Greveholm.

2 kommentarer:

Mia sa...

Tjo! Jag har överraskningar till dig :P Fika nån dag? :)

Och vad nyfiken jag blev på CSI, har ju inte kollat på evigheter..

Hoppas du har en trevlig dag! Kramar!

jessica sa...

Nämen, nu blir jag nyfiken! Vad sägs om fredag? :)

Jag har fotojobbat idag och tjänat ett presentkort på Ikea, hehe. Nu är jag trött som en gnu men tvingar mig att vara uppe för att kolla på Sex and the city kl 22 :P

Kram vännen!