tisdag 14 juli 2009

Old news

Jag tror inte att jag har nämnt det ännu. Här, alltså. Att jag sedan början av juni kan titulera mig Fristående Hudvårdskonsult för Mary Kay, men det vet nog de flesta av er redan (för seriöst, det är nog inte många främlingar som hänger i den här bloggen). Hittills har jag bara hållit i en hudvårdsklass (det heter för guds skull inte party, det är roligt, men det är inget Tupperware-party ;)) men hoppas på betydligt fler den kommande tiden.


Ikväll fick jag nyhetsbrev från min SSD Elin, och såg att jag hamnat på en hedrande fjärdeplats på top 6-listan i juni. Så då blev jag påmind om att jag kanske borde nämna min nya karriär här, offentliggöra den lite mer :p

Jag har skaffat mig ett litet lager i en fin, nätt gammal bokhylla som Jonatan ärvt efter sin farmor, och såklart har jag gått loss på silkespapper och mysiga små handdukar som jag också har petat in där. Och fixat både visitkort, presentkort och fakturor. Business woman at your service.

Inga kommentarer: