tisdag 14 juli 2009

Pain

Två migränanfall under de senaste fyra dagarna. Fredag. Måndag. Det första var nog bland de värsta jag har haft, någonsin. Grät för att det gjorde så ont i huvudet, gömde mig bakom en ögonmask och förbannade att det var ljust ute, hade hinken redo nedanför sängen, missade min brors 22-årskalas och Jonatans gig på kvällen. Hela helgen har gått åt till att komma i form igen, och så pang, igår kväll när vi skulle äta gröt och se på Twin Peaks - synbortfall och så var jag där igen.


Så, idag har jag mest legat i soffan och druckit te känns det som. Och kollat på webb-teve. Städade mitt skrivbord och fönstret framför det, men det var allt jag orkade. De kommande dagarna ser jag fram emot, men det kommer inte funka om jag får migrän igen. Det är presentshopping, kalas och fest. Och så ska vi hälsa på Daniels katt imorgon, aw, "lilla" Neelix!

Hepp, dags att springa ner till tvättstugan igen. Vi kan väl säga att det är mitt sätt att fira kronprinsessans fölsedag. Att totalt ignorera den. Hon har ju för sjutton tagit Morden i Midsomer ifrån mig.

Inga kommentarer: