fredag 17 juli 2009

Sorg

Underbaraclara är en helt magnifik blogg som jag har läst i flera år nu. Bakom den står en redig, vacker tös med varmt hjärta och skarpt sinne.


I dag lät hon avliva sin hund Sixten som varit obotligt sjuk, och det måste vara bland det svåraste man kan göra. Fick en stor, tjock klump i magen när jag läste rubriken på hennes senaste inlägg och förstod att han inte finns längre. Givetvis grät jag när jag läste vad hon skrivit.

Jag är inte en sån som kommenterar bloggar, jag bara läser. Men om Clara av någon anledning skulle läsa det här så vill jag att hon ska veta att jag känner med henne av hela mitt hjärta.

Nu ska jag leta upp Amadeus och ge honom en kram och en massa gos på magen.

1 kommentar:

Big sis sa...

När någon frågar mig hur många barn jag har så svarar jag 3.
Så mycket älskar jag honom och det skär i mig när jag blir påmind om att han bara kommer vara med oss i ungefär 10-12 år.