söndag 11 januari 2009

Efter fest


Så, fest igår kväll alltså. Hur trevligt och kul som helst, om än lite väl mycket dricka för vissa. Inte för mig dock, jag höll mig på den bra sidan av gränsen, fastän jag drack fyra drinkar, typ en flaska (svagt!) vin och lite annat. Min sambo däremot, oj oj... Vi gick och la oss klockan 4 och jag drog mig upp 12:30. Jonatan sov däremot till typ halv tre, men så var han ju uppe och mådde dåligt tidigare... Öhm. 

Födelsedagsbarnen fick lite foton som vi framkallat och en kväll på restaurang med oss :) Dessutom fick Anneli-bästa en blandskiva i fodral/omslag som jag knåpat ihop själv. Ni kan få se lite mer rättvisa bilder på det en dag då jag inte är bakis och längtar efter pizza. Hursomhelst är det ett akvarellporträtt på skönheten herself, håret fortsätter på baksidan och jag tycker att det blev helfint. Men det ser lite småtokigt ut eftersom bilden är spegelvänd. Anser jag.

Åh. Karln hänger i soffan och kollar på nån film som går på teve, men jag är ju lunch-hungrig nu. Pizza ja tack!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag känner igen fenomenet :P förra helgen var vi, eller vi skulle, ut med några vänner. vi slutade dock på förfesten för att jag hade en sambo som var på tok för full, och tji fick han dagen efter när han låg i sängen hela dagen :P
fin present btw:)