söndag 9 september 2007

I fokus

Nu ska jag försöka äta lite frukost. Har dragit ut på eländet så länge som möjligt då jag helt enkelt inte har någon lust att genomlida det. Kanske inte så smart, här blir man mer och mer hungrig, men ändå... Jag köpte såna där kopp-soppor igår, men det tog mig typ 40 minuter att få ner två dl varm vätska. Milkshaken älskling köpte hem åt mig gick lättare, men det kan man ju knappast leva på. Så idag ska vi brumma till större livsmedelsbutik än den i grannskapet för att inhandla sånt där gå-ner-i-vikt-skräp. Men bättre det än vitt bröd (som gör mig till ett bölande freak då jag måste ta tag i ena sidan av munnen, oh, you get the picture) och vatten, I guess.

Förmodligen kommer jag av munblåsedieten bli gnällig och purken, ingen skillnad från nu alltså.

Imorgon är det jobb på tapeten, ska bli roligt och jag är tacksam för att det är kvällsskift som gäller.

Inga kommentarer: