söndag 9 september 2007

Mera glass?! utropade hon halvt hysteriskt och blåsan nickade smärtsamt

Oj, jag är ganska trött, känner jag nu. Men ikväll är det helt klart en fördel om jag håller mig uppe till i alla fall senare än 23, då jag faktiskt ska jobba till 23:30 imorgon.

Så Jessica: sovmorgon väntar, du måste hålla dig vaken en stund till! Inte gå upp klockan 8, då kommer du vilja sussa lagom till kvällsmaten.

Trött. I. Ögonen. Måste. Sysselsätta. Mig. Ugh. Hålla. Ögonen. Öppnzzzzzzzzzzzzzzzzz

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kollade in Jonatans bilddagbok, vad fint ni har det hemma nu! Hade du städat som en gnu innan han fotade? Eller har ni alltid sådan där ordning och reda? Jag tänker också skaffa så där ljusa tapeter,det är snyggt! När det gäller blåsor kan jag verkligen säga att jag vet hur det känns! Blåsorna och jag har varit ett i sisådär 25 år!! Jag hatar,hatar,hatar dem!

jessica sa...

Ja visst är det trevligt :) Jag försöker ha det sådär fint hela tiden, men ibland är det svårt. Fast jag mår bättre när det är rent och snyggt, så just nu är jag inte så nöjd med hemmet ;) Bra att jag jobbar kväll den här veckan, då orkar man greja på förmiddagen!

Ja usch usch usch för blåsor! Den växer och växer, men resten av mig blir mindre :P Jag har faktiskt tagit över din gamla grej som du ägnade dig åt när du bodde hemma och hade blåsor - ätandet av "vanilj med krossad choklad"-glass :)