söndag 9 september 2007

Söndag

I eftermiddags har det setts på halvknepig koreansk film här hemma. Jag kan inte riktigt uttala mig om den, men jag kände mest att jag ville att karaktärerna skulle ta och dö snart, så allas lidande fick ett slut. Det kanske kan sammanfatta den emotionella tvist jag upplevde?

Nu är jag sugen på mer film! Lite biosugen rent av, men det skulle absolut inte fungera i det här läget. Jag dricker mer vatten än vanligt (men inte ens i närheten av hur mycket en människa borde dricka per dag) så här kissas det stup i kvarten.

Dessutom är jag sur på ett postorderföretag som så snällt skickat mig ett erbjudande som påstår att jag har 50% rabatt, men inte fan gäller det i realiteten. Så imorgon är det Jessica som, miserabelt uttal till trots, ringer och försöker beställa den där sammetsmanchesterkavajen som hon letat efter i tre jävla år. Det är min tur nu!

Inga kommentarer: