tisdag 26 februari 2008

Efterlysning

Är det någon som har ett vettigt recept på badbomber? De få jag har hittat har följts av kommentarer liknande "Jag tycker att det var äckligt att oljan liksom la sig som ett lager på vattnet". Födelsedagar är up and coming, är man pank får man pyssla lite. Tänk om fler av mina vänner hade badkar, det vore väl alldeles förträffligt. Badbomber är trevliga och snygga!

Och stadsrundan med bror gick utmärkt. Han steg på bussen med fler kassar än först tänkt. Men jag tvingade inte på honom huvtröjan och den långärmade tischan. Jeansen var hans egen idé och jacka och skor stod faktiskt på listan. Jag guidade och letade rätt storlek. En "personal shopper", så att säga. Min lön bestod av en god måltid på Burger King, så nu har jag både promenerat en massa och ätit, tjo.

Själv hittade jag på H&M ett brett, svulstigt armband som kan dölja mina avskyvärda handleder och ett väldans sött paraply, rött med vita prickar och volangkant. Lite väl girlie tyckte Jonatan. Bah, säger jag. Ni kan få en bild, typ imorgon.

Nu ska jag ringa min mor och fråga vad hon tycker om sonens nya skejt-jag. Ha ha.

Inga kommentarer: