lördag 2 februari 2008

Retrohall

Och min urusla mobilkamera får fortfarande hänga med mig... Tjat och gnat.


Jag testmöblerade hallen i torsdags, när Jonatan var iväg till Stockholm för ett gig. Den gröna myslampan väntar på att el skall dras, och skålarna jag fick i julklapp/födelsedagspresent från Anneli känner sig som hemma på teakskänken efter Jonatans farmor (som lever), precis som jag anade. Ljuslyktorna i form av rosor kommer nog bli ersatta av något annat... Dom är superfina, men just där kanske de inte är helt bekväma.


Vi bestämde oss ganska tidigt för att inte sätta upp hatthyllan igen, den hade visserligen rätt retrolook, men var i största laget. Jag slog liksom huvudet i den... Så när jag var till Ikea förra fredagen köpte jag för presentkortet vi fick av min syster en sån här hängare i ek. Clean och snygg. Och med en skåra för typ vykort och fotografier, cool. En till ska vi ha, nån gång.

Inga kommentarer: