måndag 8 december 2008

Önskelista

Here we go! Jul och födelsedag... Observera att de färgade orden är länkar :)


Från IKEA...
- Tjockt duntäcke (normalstort, ej för två personer. Det jag har har verkligen sjungit på sista versen)
- Svart rund ullmatta till sovrummet
- En fin svart bordslampa till sovrummet (en sån vi har sen tidigare)
- Svart (EJ blå!) rullgardin till sovrummet (fönstrets innermått är 135 cm, yttermått ca 160)
- Svart sänglakan (ett till 180 cm bred säng)
- Svart kantklädsel till samma säng :P
- Gryta (till köket, ha ha), 5 liter.

Hemtex...
- 2 stycken mörkbruna badlakan från deras Living-serie (vi har väldigt ont om stora, härligt mjuka och tjocka badlakan. Eller rättare sagt, vi har inga!)

The Body Shop...
- Lip butter (Mango)
- Body butter, body lotion, duschkräm/gel :) Kokos, mango, neroli jasmin och vanilj är höjdardofter! Papaya, jordgubb och olika citrusdofter är däremot inte lika trevliga.

Övrigt...
- Dammsugare (det funkar inte att släpa omkring på det stora monstret vi har varje dag, och med katt måste det dammsugas varje dag. Suck. Det blir inte lättare av att man måste krångla med förlängningssladdar överallt)
- Kokbok "A Piece of Cake" av Leila Lindholm
- Presentkort hos ovanstående butiker + FACE stockholm, Finrummet, Entertainment, H&M, Åhléns

2 kommentarer:

Anonym sa...

värst vad du hade saker att önska dig då :) jag kommer inte på någonting alls typ jag. men jag kanske kan önska mig något på din lista så kan du få det sen :P haha

jessica sa...

Ha ha ;) Men det kanske blir så när man fyller år samtidigt, att det ser mycket ut :) Sen förväntar jag mig såklart inte allt!