söndag 14 december 2008

Ojsan

Fastän min förra klänningsbeställning blev en flopp råkade jag alldeles precis nyss beställa hem två exemplar (i olika storlekar) av denna guldskapelse... Åh, jag borde inte ha gjort det! Men jag börjar bli desperat. Jag har två (olika) klänningar i garderoben som jag köpte på stan förra veckan, men som inte känns helt rätt. Jag trodde först att bara en av dessa skulle returneras men jag kom fram till att inte behålla någon. Och att leta vidare. Men jag tycker inte att det finns så många klänningar på stan (som sitter som ett smäck) och tiden börjar gå mot sitt slut... Om mindre än två veckor är det dags för födelsedagsfester och sen nyår och jag måste tamejfan ha en partyklänning. Nyår har jag inga större förhoppningar kring, men min egen (nåväl, till 50 % i alla fall) fölsefest vill jag försöka vara het på.


Det stod förresten att beställningen skulle levereras i mitten av december. Det borde rimligtvis vara kommande vecka, och absolut innan jul! Kan vi hålla tummarna för att den hinner anlända och passar mig?

Inga kommentarer: