måndag 12 oktober 2009

Jobb.





I torsdags samarbetade jag och min vän Anneli - som är make up-artist - med målet att utöka våra portfolios. Ett par andra vänner ställde snällt och duktigt upp för att bli sminkade och fotade, och här är några guldkorn. De bilder som Anneli valde ut till sin make up-portfolio är inte med här, men de är fina de också. ;)

Och nu gott folk är det typ skitviktigt att klicka och se bilden lite större. Har dessutom märkt att färgerna blir fel i blogginlägget, men klickar man ska det nog vara rätt. Hm... Några fler bilder finns i min Facebook-portfolio. (Jo, jag ska fixa en portfolio på min egen domän, men det tar ju ett tag att plocka ut, välja och redigera. Men jag SKA.)



Foto och redigering: jag (som alltid ;))
MUA: Anneli Johansson
Modeller: Malin Pettersson, Anneli Anderson

Inga kommentarer: