onsdag 7 oktober 2009

På främmande jaktmarker.

Jag har investerat i nya, grymt härliga tuschpennor (men inte ett optimalt ritblock, och därför ser det ut som att jag har målat "utanför", men det är bara pennorna som rymmer från pappret). Efter ett par kvällar och nätter har vi börjat lära känna varandra. Men vi har en bit kvar. Till min hjälp har jag haft två väninnor som har fått leka inspirationskällor.





Det här hade jag aldrig vågat för några år sedan. Att lägga upp bilder jag ritat till allmän beskådan alltså. Jag vågar nog inte riktigt nu heller, men ibland får man helt enkelt blunda, ta klivet och hoppas att man inte faller och slår sig allt för hårt.

1 kommentar:

Emma sa...

Alltså Jessica!!! :D Jag har inte sagt det förens nu men shiit! Du ritar GRYMT! :D
Du får ta med dig pennor o block o rita av mig nån gång! :D:D
KRAAAAM!