tisdag 20 oktober 2009

Plus, minus, noll?

+ ren och välmående näsa. (Har visst bättre läkkött än jag trodde)

+ lagade en god, god middag. (Hasselbackspotatis, stekt aubergine, avokadokräm och ärter)
+ har bestämt mig för en del förändringar i livet. Bland annat att börja tycka om ärter (check!) och att inte söta mitt te (check!).
+ har skaffat livförsäkringar åt mig och sambon. Lite läskigt. Som ett helveteslotteri man vet att man en dag faktiskt kommer att vinna. Alltså, förlora. Sämsta lotteriet ever. Men ändå bra.
+ julmarknad i Julita på lördag!


- måste ta tag i en del saker som jag inte vill. Okääj!
- BLÄÄÄ!
- man måste vänta typ skitlänge på sista säsongen av Lost. Eller inte egentligen, men det känns så.
- tvättkväll.
- är kryptisk.


RESULTAT: noll. Alltså vann + nästan, vilken tur! :p

Inga kommentarer: