lördag 24 februari 2007

En karltröja till Jess

Snart ska jag och min bejb åka till universitetet. Framsidebilden skall skapas! Jag ska låna en långärmad svart t-shirt av Jonatan som jag ska ha på mig om vi är inne. Fast jag vill ha på mig den oavsett, för den satt så snyggt (lagom tajt) och är grymt skön. Är det på herravdelningen man ska leta baskläder? Jag vill liksom kanske inte alltid ha v-ringat och en massa skit. Plain and simple. Basic. Dessutom är herrtröjorna aningens lite längre, ja tack. Jag skyr korta tröjor som pesten. Speciellt såhär års, kallt!

Nu klickade ugnen till (den brann inte upp igår). Dags att stoppa in Jonatans frukostbröd. Själv tänker jag äta en tallrik vanilj-yoghurt, en kopp te (basic Chai Special eller old Earl Grey) och knäckebröd med ost. Jäj.

Inga kommentarer: