lördag 24 februari 2007

Självporträtt?

Idag fotade vi omslaget till kommande Lösnummer. Punkt. Hem skulle vi åka bil, jag slog huvudet i plåtskiten och började gråta. Så bilderna här nedan är äkta. "Tårspåren" kanske ser fejk ut, men det är för att de är så äkta de kan bli. Det gjorde ju ont, god damn it! Blev tröstad av en Fajitasallad och en snäll pojk.

Är fortfarande galet sugen på smågodis, men vi köpte chips till ikväll. Faaast, det är ju inte samma sak. Får väl nöja mig med varm choklad med vispad grädde. Imorgon kommer Anneli hit. Vi ska laga en kokosmjölkrätt med en massa grönsaker, ingefära, curry, mums + fullkornstagliatelle. Till efterrätt blir det morotskaka/tårta/whatever the name says. Har haft ett sug efter det i flera månader, men nu slipper jag ju äta den ensam, och det känns som ett bra tillfälle.






Anledning till frågetecknet i titeln: det är möjligen inte Jag, men det är jag som modellar och det är jag som håller i kameran. Tolkningsfråga.

Inga kommentarer: