söndag 1 april 2007

Hjälp mig!

Jag har ett problem av det töntigare slaget. Imorgon ska Jonatan fota min riktiga byline-bild (det är alltså en bild på mig som hamnar i anslutning till en text jag skrivit till tidningen) och jag vet inte vilken frisyr jag ska ha. Tragiskt, jag vet. Rak lugg, snedlugg, ugh ugh? Så snälla människor som vet hur jag ser ut kan kanske lämna en kommentar? Jag borde klara av det här själv, det är trots allt jag som ska vara på bilden, men råd, tack gärna. Karln jag bor med är inte till så stor hjälp, måste jag säga... Det betyder ju inte att jag härmed utesluter Jonatan från att ventilera en åsikt i denna komplicerade fråga.

Snälla, låt oss så fokusera på mitt utseende, och i synnerhet min lugg för en stund. Reflektera, analysera, jidderjadder. Er deadline är förmodligen runt klockan 11:30 eller 12 imorgon, så tänk inte för länge.

Och efter det här inlägget kan jag slänga min stolthet på marken, låta er dansa runt på den, för att sedan vara skitsnygg och representera den bästa sidan av mig själv. Och framförallt, min lugg så som den är mest värdig att visas upp.

Tack, puss och godnatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja jag gillar ju verkligen luggen du har på bilderna där nedanför.. :)

jessica sa...

Anneli: gött mos, nu är bollen i rullning! Jonatan röstar på hellugg, alltså rak o tät, men sorgligt nog kom jag på att den är för lång för såna utflykter, då skulle jag inte se nåt :P

Anonym sa...

hej! nu har jag kollat runt, och jag håller med anneli, annars hade jag också sagt rak liugg, men eftersom de nu inte går, så tycker jag att hela ditt hår på bilderna nedanför att jättefint!!!
Lycka till! PUSS!