måndag 18 augusti 2008

Lördag och efterskalv

Om man får ett glas rödvin på sin vita studentblus (som jag inte använt på typ fyra år och jippie jäj - är för stor idag) köper man sig svart tygfärg, tar ett kort på pojkvännen och placerar honom där han kan skåda ens hjärta. Blusen har legat i lådan sen dess, men i lördags åkte den fram en stund för att hälsa på Ica.


På kvällen var jag superstressad i bilen på väg till min pappas 60-årsfest ...


... och därför blev inte fokus på blomman, där jag ville ha den. But behold, she had a flower in her hair.


Mmm, naturgodis och paket!


När man har druckit X antal glas vin, likör, sprit och irish coffee kan bilderna inte bli annat än suddiga och innehålla ointressant material ...


... och man mår som man förtjänar dagen efter. Tack och lov för en återställare i form av rött champagne-te!


Agnes ville kolla på (eller sova till) en superbra film. Jag fixade biffen!


Och min snubbe fixade en barn-kebab-pizza åt mig :)


Till skillnad från vår vän Daniel behövde vi inte åka land och rike runt för att finna Bohemian Raspberry.


Och såhär efteråt är det fasligt synd att jag inte tog några kort på min pappas fest, andra än suddiga "kolla va jag har på meeej"-bilder. Men jag hade så trevligt att det helt gick mig förbi.

Inga kommentarer: