söndag 31 augusti 2008

Våra Vega

Den kommande veckan ska jag jobba kvällskift på kontoret, vilken tur att jag impulsköpte en ny cykel idag då! :D

Och min karl köpte en han också. Här kör vi inte matchande träningsoveraller, här är det cyklar som gäller. För ja, det är samma märke, men han har en herrmodell i annan färg. Men båda har sånt fint mönster att man ser att de hör ihop ;)

Det kan tyckas lite väl det här, "impuls" och allt, men till saken hör att jag haft samma cykel sen jag var 11. Det var på tiden med nyinköp. Dessutom var det 50% rea och min gamla håller på att falla isär. Skitbra läge alltså!

En bra dag har det varit. Med firande av en underbar systersons födelse för elva år sedan, en ny Karmaparfym från Lush och en mysig kväll med min Jonatan och mina föräldrar. Nu dags för te, (jordnöts-)M&M's och lite Mäklarna, månne?

Inga kommentarer: