fredag 20 mars 2009

Fredagsfika och ostbuffé

Iii hi hi. Jag är på sprudlande bra humör, om än trött sådant. "Imorgon" ska jag och Mia hälsa helgen välkommen med fika på konditori, jag ska städa dessförinnan och förhoppningsvis klämma en promenad. Men eftersom jag är vaken på tok för länge ikväll (kunde inte låta bli att kolla på sena reprisen av Uppdrag granskning) kommer jag stiga upp lite senare än jag först tänkte... Det vore kanon att vakna på lördag och inte alls behöva tänka på smutsen, steka lite bacon, knåpa ihop en äggröra och ett par hallonpannkakor. Ja, så får det bli! Hinner jag inte promenera innan fikadejten kan jag ju alltid ta en omväg hem :)


Och på lördag kväll har tjejorna Ostknytbuffé hemma hos Anneli! En helt sjukt genialisk tillställning där alla tar med sig varsin ost eller fler, dricker vin, tjoar och ler.

Nu, sömn!

Inga kommentarer: