lördag 7 mars 2009

The winner takes it all

Igår hände något unikt, en pannkaksduell ägde rum hos oss och med en rösts skillnad stod jag som segrare! Mina pannkakor tävlade mot New Annelis, som även de var supergoda såklart. Det var rafflande. Utöver vi som tävlade mumsade sex personer pannkakor som aldrig förr, varav fem av dem var röstberättigade. Jonatan ansågs partisk och fick därför stå över ;) Det fotades en del, och jag har hört talas om en, öhm, snygg vinnarbild. 


Och när vuxna människor äter pannkakor (plus oliver, snittar och ost, ost, ost) dricker de även x antal liter vin och öl. Jag lyckades med bedriften att hälla stearin över halva tevebänken (missade som tur var själva teven, oh my) och hela högerhanden. Det gjorde lite ont. Men idag har jag skrapat och torkat bort allt stearin (från bänken alltså), så det bör inte vara någon fara på taket. Min hand är dock lite röd. I övrigt var det en satans trevlig tillställning, med en trasig fåtölj och oordning bland mina extremt ordnade schampoflaskor som följd. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp, jäkligt trevligt var det! Tack, alla som var på plats! =)