torsdag 12 juli 2007

En del av ett kök

Bilderna som följer är varken tagna idag eller med vårt nya objektiv. Men jag tycker att de blev fina och de visar delar av det hem jag älskar - vårt. Antagligen kommer jag ta nya bilder allt eftersom, till det där "projektet", då jag är perfektionist och retar mig på småsaker. Som att den mellanstora turkosa bunken stod i kylen full med kräftsallad vid det här tillfället, till exempel :)

Högst upp till vänster är det en fin liten Tim Burton-samling :) En termos jag fått av Anneli, en slags Nightmare Before Christmas-specialbox i form av en likkista (hi hi), en Edward Scissorhands-kortlek i plåtask jag gav till Jonatan i julklapp (eller var det födelsedagspresent?) och ett ljus som en gammal bekant vid namn Hanna dekorerat så fint. Björk-skivan (Medúlla) gav jag till Jonatan i 6-månaderspresent :)

Trots att det är sommar ska det finnas en jäklarns massa ljus, så är det bara. Punkt slut. Och affischen ser ut såhär i sin helhet.

Man skulle kunna tro att det växer en djungel där ute!

Inga kommentarer: