tisdag 31 juli 2007

Huh?

Va i helvete?! Nu har det plötsligt blivit omöjligt att lägga upp en stående bild här till höger... Den blir bara helt förvanskad och ihoptryckt och ful som fan. Sådana hemskheter kan jag inte stå ut med, så det blir till att ha den där liggande (svartvit med en massa lockar) ett tag till. Försökte hitta någon annan liggande, men i ärlighetens namn har jag inte så många, jag är mer en stående kind of girl.

Att handskas med deg bakad på mjölk är betydligt trevligare än deg bakad på vatten. Tekakorna får vatten, men bullarna får mjölk, uj så len och fin deg. Och man blir inte kladdig för fem öre (nja, men kanske för två), helt fantastiskt.

(Jag vet att jag är alldeles inkonsekvent med utformningen av texten. På sistone. Eller i alla fall aningens inkonsekvent. Nåväl, tillräckligt mycket för att jag ska störa mig.)

Och jag är bitter, arg och uppriven. Inte på allt och alla förstås. Det här med sommar och semester alltså, fuck. Fuck you. Bläääää.

Inga kommentarer: