tisdag 17 juli 2007

Polka dot lady

Det är verkligen inte läge att tjata eller fantisera om saker man skulle vilja ha i sin ägo... Men ändå sitter jag och ögnar igenom webshop efter webshop, i jakten på lotuslyktor, förvaringsburkar, kitschiga drinkpinnar och kitsch bara sådär rent allmänt.


Min vän Ida berättade en gång om ett föremål som underlättar hennes vardag - duschmössan. Helt ypperligt när man har självlockigt hår (som både hon och jag har), men enligt utsago inte helt sexigt... Men jag måste säga att denna duschmössa som jag spanat in tidigare inte är annat än klockren. Den är snygg, prickig och håller håret torrt. Men, 199.- är som sagt inte läge att spendera nu... Dessutom tillkommer frakt.

(bild från inreda.com)

Iiih, det finns så många fina saker att jag inte vet vart jag ska ta vägen..! Men nu åskar det för fullt, en bra anledning till att stänga av datorn och försöka göra något annat. Men orka asså. Gah.

Inga kommentarer: