måndag 21 maj 2007

99...

En liten bildskörd. Vi kör i kronologisk ordning med lördagens trevligheter som startpunkt.

Lördag. Mitt rumsbord är uppdukat med helgmums.


Annelitösen i fototagen.


Söndag. Tjoho, här ska det badas! Och badbomben har åkt fram, liksom vaniljdoftljus, mörk choklad och lingondricka. (Jonatan hade vårkonsert och tagit med sig den bra kameran.)


Badbomben gav rosa vatten och fällde ut slemmiga rosblad.


Efter mitt hemma-spa-lyx blev jag jättehungrig! Hembakt bröd (utan jäst) med rökt kalkon, grönsaker och fetaost, kokt ägg, te (Lady Grey) och lingondricka.


Måndag. Imorse åt jag och baby varsin toast (med rökt kalkon och mozzarella) och kokt ägg till frukost. Och jag har köpt någon ny juice från DelMonte som i alla fall jag tyckte var mycket smarrig. En stor kopp grönt te (Grön Södermalm) på det, ja tack.


Inga kommentarer: