fredag 18 maj 2007

Ica ser till mitt beroende

Hoppas regnet håller sig undan, en cykeltur till en affär lite längre bort än skit-Coop i bostadsområdet sker inom ett fåtal minuter. Ica Ekershallen (har du saknat mig?), here I come!

Jag har skrivit en ful liten lista med prisuppgifter, bra att ha koll på slantarna herrn drar in i hushållet. Eftersom jag inte har köpt nya teer det senaste halvåret (oh my god, inte konstigt att jag mår som jag gör ibland) ska jag unna mig en doftsensation genom att köpa två stycken handtvålar jag praktiskt taget drömmer om. Den som besöker får se. Och lukta, och använda. Egentligen har jag flytande tvål i refillform i ena badrumsskåpet, men jag kan inte leva med mig själv om rabarber- och hjortrondrömmarna enbart ska vara drömmar i fortsättningen.

Okej, tyck att jag inte har något liv, gör det. Men jag uppskattar att få ett par droppar väldoft i händerna om dagarna.

Inga kommentarer: