torsdag 24 maj 2007

Cashewnötter i mängder till mig!

Jag försöker komma i kontakt med min syster, men när jag ringer till hennes hemtelefon är det någon röst som rabblar upp en hel hög okända siffror (1,9,...) och säger att det inte går att nå mottagaren. Konstigt. Om syster läser detta innan jag ger mig på att ringa till din mobil, what's up? Läge att undersöka.

För övrigt väntar middag på Kinamuren med redaktionen ikväll, så nu ska jag och min nya fina frisyr ta en dusch. Håret får dock nöja sig med en ångbastu, inte läge att tvätta det 3 gånger på 2 dagar.

Och gårdagskvällens "singelparty" för Nejra och Headstrong var lagom stillsam och avnjöts hemma hos oss med gott käk och skratt. Som jag sa till Jonatan när vi skulle gå och lägga oss (efter en hel del komisk dramatik orsakad av en av deltagarnas toalettbesök): vi borde göra det här lite oftare, träffas och käka och mysa, med eller utan en yttre orsak såsom singelsläpp.

Han höll med.

Inga kommentarer: