torsdag 10 maj 2007

Dagens nätshopping

Egentligen helt absurd titel på detta inlägg, då det var tidigt i höstas jag senast beställde kläder via nätet, som ungdomarna kallar det nuförtiden (eller?).

Den här koftan med avtagbar rosett och pärlemorskimrande (tihi) knappar tänker jag ha på mig på bröllopet. Utan rosett, men den är fin att ha när man inte redan har en klänning med en massa mönster (jag hoppas att den orangea klänningen finns på H&M imorgon eller på lördag på annan ort). Ganska dyr kofta, men vad gör man..?


Och så denna vita lackväska med måtten 15x28 cm och avtagbar handledsrem. Det blir nog värsta perfa det där. Men hundra spänn? Ja, jag tycker faktiskt att det är att ta i en aning, men jag har faktiskt ingen väska som passar.

Puffärmar for the lady. Puffärmar är min favorit. Den här blir trevlig att glassa runt i, i sommar. (Men gud, jag låter ju som en sån där modebloggare... Men det här är inga som helst uppmaningar till andra människor, det är enbart information ni själva får välja att ta in eller inte.)


Och så den här älsklingen.

(Ovanligt mycket vitt, för att vara jag.)

Inga kommentarer: