torsdag 23 augusti 2007

Monstermuffins och givmilda planer

Min mobilkamera sucks, har ingen autofokus (har den någon fokuseringsförmåga överhuvudtaget, kan man undra?), är ett bra exempel på det där med onödig megapixelhets hos den stora massan und so weiter. Men jag ger er denna bild ändå, för motivets skull. (Alltså kakfatet, inte micron som ju är det hyffsat skarpa... Well, whatever.)

Min Mia hälsade på ikväll, jag bjöd på kakor och hon på kladdkakemuffins. Det slank även ner varsin smörgås och totalt fyra koppar te (eller kanske en sisodär sex stycken, om man tar storleken på kopparna i beaktning. Jag kallar dom normala, du kanske tycker dom är stora?)

Jag hoppas innerligt att lönen för de två dagar jag har jobbat den här sommaren trillar in på kontot imorgon, jag ska nämligen köpa presenter till ett par av damerna i mitt liv. För det förtjänar ni :)

Inga kommentarer: