lördag 11 augusti 2007

Gaaah del II

Det var inte bara migrän jag jag kom över genom trippen till Göteborg. Jag har också för första gången i mitt liv fått något slags värmeeksem blandat med en reaktion mot ett silverhalsband. Min nacke är röd, full med pipplor och kliar, kliar så in i helvete. Och så är det en fläck framme på bröstkorgen där hänget (en stor bärnsten med silverram) låg emot huden. Röd, full med pipplor och kliar, kliar så in i helvete.

Har smetat på för gammal Idominsalva, men det är inte nog, I tell you.

Det är svårt att sova, man blir ju varm och använder gärna nacken. Man kan ju tycka att det borde räckt med migränskiten...

Någon som vet hur länge det här kan stanna kvar? Som sagt, det är rött, fullt med pipplor, kliar så in i helvete och ser för jävligt ut. Nu är det många svordomar, men det behövs fan.

Inga kommentarer: