torsdag 13 mars 2008

"Jag saknar dig"

Älsklingen har spenderat hela dagen i hufvudstaden, närmare bestämt i Canons högkvarter, där utbildning stod på agendan. I större städer finns Lush, och det brukar väl vara det jag helst besöker när jag är på besök. Dessvärre gillar inte Jonatan Lush-butikerna rent doftmässigt, det är alldeles för starkt och det sticker väl i hans snygga näsa. Vad vet jag. Jag gillar't iallafall!

Döm till min förvåning när jag ikväll blev ombedd att blunda och näsan fick känna doften av en helt ny bekantskap! Hans hand höll en oblekt papperspåse med färgglatt presentsnöre, och däri låg en härlig klump tvål - "Avowash". Dessutom hade han fått med sig en liten provbit "Lily Savon", snacka om tvålglädje.

Såklart var det inte tvålarna i sig som fuktade mina näthinnor, utan vetskapen om att min bejb tänkt på mig i taxin, frågat efter en Lush-butik nära T-centralen, stegat in, valt en tvål och bett att få den inslagen.

Kärlek.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Love you, babe...

jessica sa...

Love you tooo