onsdag 12 mars 2008

Om vad morgondagen bringar

Jag är aningen nervös... Imorgon ska jag genomföra min första intervju av det större slaget, och det är inte vem som helst som samtalet ska föras med (i en taxi? På bussen?). Nej ni, det är självaste Maria-Pia Boëthius. Hon känns tillmötesgående, och jag tror att det kommer bli väldigt roligt och intessant intressant. Men vad vore världen utan Jessicas nervositet och oro?

Liksom, lyssna på det här:
1. Jag ska "lång"-intervjua en människa för första gången.
följt av
2. Människan är Maria-Pia Boëthius.

Och den här kvinnan är dessutom en förebild för mig.

Hoppas jag inte säger nåt dumt och framstår som helt dum i huvudet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, du måste verkligen vara nervös eftersom du till och med har missat en bokstav och det är ju absolut inte likt dig.
Ta dig i kragen och skärp dig!
Men puss och lycka till och fråga inte om hon har träffat Uffe på sistone.