torsdag 13 mars 2008

Känsla: grymt

Vilken dag! Inte nog med att jag i duschen klockan halv ett kom på att jag skulle (borde) befunnit mig på en jobbmässa på Conventum tidigare på dagen, jag har också genomfört min första intervju av slaget, fått rådet att söka jobb på Örebro ETC av självaste Maria-Pia Boëthius och nu senast blivit kontaktad för en jobbintervju på Café Deed nästa vecka.

Däremellan har jag hackat tänder av köldblandad nervositet, suttit så nära min intervjuperson i en taxi att jag hade svårt att inte skela, sett gamla bekanta som vägrade hälsa och snackat skit med Ida.

Nu lite kavring, te och naturgodis. En bra avslutning på en dag som började stressigt à la Jess men som avrundades med en rak rygg och huvud högt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ska ALLTID ha ryggen rak och huvudet högt!
Det har jag alltid haft trots vissa känningar av svindel ibland.
(Det är inte lätt att vara så här lång.)