onsdag 12 mars 2008

Jidder

Nä, nu får jag baske mig skärpa mig. Som min syster så vänligt påpekade hade jag till och med missat en bokstav!

Jonatan drar till Stockholm för utbildning, tidigt, tidigt imorgon. Jag lovar att inte sova vidare, utan istället förbereda mig ordentligt inför intervjun. Inte vara nervös, göra mig redo. Det brukar kännas bättre då, när man vet att man inte kan ordna mer för sig, utan låta det hela falla som det sig vill.

Och så tänka positivt, det är väl lika viktigt det. Jag försöker!

Men syster, vem f-n är Uffe?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hi,hi! Du är så ung lillasyster.
Maria-Pia hade för länge sedan ett kärleksförhållande med Ulf Lundell him self! Vi kan väl säga att det inte slutade lyckligt, de skrev varsin bok där de kastar skit på varann.

jessica sa...

Ah, men det visste jag ju faktiskt! Ibland kopplar inte trådarna ihop. "Svensson, Svensson" heter Maria-Pias bok, om jag inte minns helt fel. Jag ska försöka undvika det ämnet ;) Kommer bli tufft, men jag ska försöka.

Ha ha.

Vi tänker förresten bjuda hem oss till er nån dag när ni blivit friska! :) Puss o kram

Anonym sa...

Ja, vi vill spela Cluedo!