torsdag 10 juli 2008

Kavalkad eller kaskad?

Jag känner att det är för mycket text här just nu. Därför bjuder jag er på en liten kavalkad mobilbilder (bortsett från den Anneli tagit med sin Kännånn) av skiftande kvalité. Mestadels dålig sådan. Bortsett från Annelis förstås!


Vincent å jag, Vincent å jag...

På väg till Öland!


Och där blev man bränd av solen.

Men annars vare kanonkul, som Benjamin skulle sagt. Öland får 5 toasters, kanonkul!
(foto av Annelisan, och öööhm, min hand ser helt enorm ut. Det är den inte.)

@ Piiis änd löööv. Min mobil tar bilder som får den porträtterade att se ut att medverka i tvivelaktig produktion.




Och får folk att se ut som spöken.


Det här är ingen modeblogg, men jag har också kläder på mig. En vippig spetstopp och ett par gröna skor gör Peace & Love fint. Och ger skoskav. Ojdå.


He he, kul med drive in-festival! Men egentligen var vi instängda.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Full fart!

jessica sa...

:D

Mia sa...

*mmm* Vincent är ju så söt att man vill äta upp honom! ;D

Och på tal om äta, passar det med en fika nån dag? (tidigast söndag)

Hoppas allt är bra med dig!
Många kramar