söndag 20 juli 2008

Stupid people do stupid things

Åh, vet ni hur dumt det är av mig, att sitta här klockan 3 på natten? Jonas kanske hör av sig imorgon och ber mig jobba first thing on monday morning. Då behöver jag ju stiga upp ur den varma sängen om lite mer än en dygn! Hujedamej, nu när jag skrev det blev jag nästan rädd.

Här måste sovas.

Man kanske(?) kan tro att jag varit ute på galej, men se där, inte alls. Jag drack vin och likör igår, förvisso, men ikväll har vi burit och packat upp och monterat ner och monterat upp och möblerat om. Jonatan har nämligen ett nytt skrivbord som jag är fasligt avis på. Nypris hos Mio är 2800 kronor. Vi fick det för 400 i Nora - ett kap, som man säger. Tro inte att jag kommer kunna skaffa ett likadant såvida inte just ett sånt kap landar i mitt knä. Men schnyggt vore det med två, jorå.

Snart ska vi ha fest här i lyan, oavsett om Öbo hunnit ge oss våra nya köksluckor och rena fönster, så det så!

Inga kommentarer: