måndag 9 november 2009

Om posten slarvar blir jag ledsen.


Nu är höjdpunkten av min systersons "krya på dig"-present klar. Den ska bara monteras och fyllas... =) Ni får se en liten del av den, och säkert kan de flesta av er i alla fall lista ut vad bilden föreställer. ;)


Kommer ni ihåg när Madicken hoppade från taket med ett paraply, och fick hjärnskakning? Hennes mormor skickade ett paket som tröst, med pärlor och en liten docka, om jag inte minns helt fel... Det var något som jag alltid önskade mig lite sådär i smyg när jag var liten, att någon skulle tänka på mig på avstånd och plocka ihop en present... Så, nu skickar jag ett paket, minus både docka och pärlor. Något säger mig att just den här killen hellre vill ha något annat. Sura nappar, till exempel.

1 kommentar:

Lovisa sa...

va gulligt av dej att skicka krya-på-dig-present :) Ser fint ut, det lilla jag ser!

sv: tack så mycket, hoppas på det ialalfall ^_^