torsdag 5 november 2009

Project snow and zleeping kitteh.

Jag måste erkänna att Project Runway är ett av mina favoritprogram på teve, he he. Till dagens avsnitt serveras en äggsmörgås (Lingongrova med lite majonnäs och kokt ägg) och en kopp kaffe (eller mjölk med kaffe kanske?). Bästa sällskapet har jag också. Min pälskling Amadeus sussar i soffan bredvid mig... Han går fortfarande på low-allergen diet och får en kattunge på sig titt som tätt - något han inte helt uppskattar. Men även den lilla skruttan sover (just nu), så, ja, det är ganska lugnt här nu faktiskt. ;)


I går föll den första riktiga snön över Örebro. Till skillnad från alla andra höll jag mig inomhus, men i dag tog jag en minipromenad. I snöslask. Inte lika mysigt... När jag kikade ut genom köksfönstret för en stund sen virvlade lite mer värdiga flingor runt i mörkret. Ganska trivsamt, tycker jag.

Inga kommentarer: