fredag 27 november 2009

Svart, svart, svart.



Nej, jag är väl knappast i det läget att jag kan köpa nya kläder, men jag tvättar samma plagg vecka ut och vecka in, känns det som... Och sist jag köpte kläder var i våras och jag shoppar aldrig. Känn på den! I morgon ska jag på fest och det slår mig att jag verkligen, seriöst, inte har något att ha på mig. För att allt redan har använts till bristningsgränsen. Så, för en stund sen beställde jag en festlig klänning, en söt volangtopp och en galet snygg cardigan som bara känns helt rätt. Klänningen vet jag inte om jag kommer att passa i, men eftersom jag hittade en massa rabattkoder går det här kalaset på 420 kronor. Och det kallar jag en bra affär och det tycker jag att jag är värd.

Och det är precis den här typen av information som gör folk obekväma, men det skiter jag i.

Inga kommentarer: