måndag 26 mars 2007

1. Jonatan och jag

Först vill jag dela med mig av lite bilder från min och älsklings lördagspromenad ute på landet. Ja, det är mest bilder på mig (jag skuttade runt, Jonatan bar på kameran), men Jonatans naturbilder får du kolla in i antingens hans blogg eller bilddagbok. Jag vill inte ta mig några friheter med redigering där inte. Samtliga bilder har Jonatan tagit, förutom den på honom himself (för den har jaaag tagit).


Jonatan klätterman.

Jag ville också leka på stenhögen, men jag är en fegis.

Tanten rättar till skinnhandskarna.


Det är fullkomligt okej att ha bilder på sig själv i sin egen blogg. För er som kanske funderar över motsatsen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är verkligen fotogenisk!Tyvärr så verkar det inte vara ärftligt eftersom jag ser ut som en apa på alla kort.

jessica sa...

Haha, det gör du ju inte! Men du kanske behöver nån bra fotograf som kan föreviga dig :)